З трaвня 2021 рoку в Єврoсoюзі стaртує викoристaння нoвoї єврo-eтикeтки (нaклeйкa нa
шини), якa дoзвoлить oтримувaти спoживaчaм більшe інфoрмaції прo шини, щo прoдaються в
рoздрібній мeрeжі.
Нa нoвій єврo-eтикeтці пeрeдбaчeні нaступні зміни:
— з’(взору пoля для нaнeсeння oснoвнoї інфoрмaції. Цe мaркa, мoдeль шини, її типoрoзмір з індeксaми швидкoсті тa вaнтaжoпідйoмнoсті;
— пeрeдбaчeнo пoлe исполнение) aртикулу (ідeнтифікaтoр типу шини);
— будуть мoдeрнізoвaні діaгрaми пaливнoї eкoнoмічнoсті (oпір кoчeнню) і гaльмівниx властивостей возьми мокрому асфальті. Рівень зовнішнього шуму в децибелах тепер позначається в числовому вигляді та літерами A, B та C, які інформують, що обувь для машины належит до одного з трьох класів. Раніше замість літерного позначення застосовувалася діаграма вигляді звукових хвиль.
— з’отбыть QR-код, який забезпечує перехід до бази даних EPREL (EPREL = Європейський реєстр маркування енергоефективності товарів). У ньому міститься інформаційний аллонж виробів. Це свого роду паспорт шини, мол відображається вся інформація, яка є на євро-етикетці, а також срок початку і закінчення виробництва відповідної моделі шин. Такі інформаційні листи вносяться в базу даних EPREL виробниками шин індивідуально.
Завдяки QR коду бери новій євро-етикетці, споживачі також зможуть отримати прямий теледоступ до інформації про шини та зберегти її получи своєму електронному носії. Перед реалізацією шин у країнах ЄС постачальник (виробник, імпортер, сертифікований представник) має зареєструвати шини. Реєстрація артиклів доступна з 12 жовтня 2020 року. Споживачі отримають вход до бази даних ERPEL з 1 травня 2021 року. Опора Даних буде доступна через публічну веб-сторінку.
— також нова євро-етикетка отримала дві піктограми (3PMSF), які інформують для можливості цієї шини забезпечувати відповідні властивості получай снігу, а у випадку з шинами типу С1 — і бери льоду.
— На новій етикетці класи від A после C залишилися без змін. Шини для легкових автомобілів і комерційних фургонів, які раніше до опору коченню і зчепленню на мокрій дорозі належали вплоть до класу тепер будуть перенесені до класу D. У свою чергу, шини, які раніше належали поперед класів F та G, будуть перенесені до класу E. Це работать етикетку більш зрозумілою.
Нові положення стосовно євро-етикеток також розповсюджуються і нате шини для автобусів і вантажівок (шини типів С1, С2 и С3).
„Нове маркування шин повинно допомогти автовласникам вибирати більш економічні шини і отримати інформацію ради гальмівні властивості на мокрому асфальті. Як на кінцевих користувачів, так і для власників комерційного транспорту вибір шин з більш низьким опором коченню може ввергнуть до істотної економії витрат на паливо, а також предварительно зниження викидів відпрацьованих газів в атмосферу. Чітка інформація ради зчіпні властивості на мокрій дорозі сприятиме підвищенню безпеки руху, а інформація относительно рівень шуму призначена для зниження шумності транспортних засобів, що особливо важливо в умовах швидкісних трас, які проходять выше населені пункти. Щоб наші українські клієнти могли отримати повну інформацію ради зміни, ми підготували для них детальну інформацію возьми вебсторінці https://www.continental.ua/legkovi/tires/нове-маркування-шин-єс/поширені-питання », — зазначив Степуша Іваник, регіональний менеджер Continental з продажу шин в Україні.
Получай одну наклейку виробника менше
З січня 2021 року в регіоні EMEA, який охоплює Європу, Близький Схід і Африку, компані Continental почала використовувати тільки одну з двох наклейок виробника, які завжди використовувались бери нових шинах. Завдяки цьому кроку виробник шин щорічно уникне необхідності позбавлятися відходів загальною вагою близько 110 нота. Саме стільки доводиться утилізувати наклейок, обірваних в шинних центрах, в шиномонтажах, в торгових точках, а також получи заводах з виробництва шин, де також потрібно відправляти в отбросы захисну фольгу, на які спочатку були нанесені наклейки. Цікавий казус — сумарна фольга-підкладка і наклейки мають довжину близько 6,4 км, що більше ніж в три рази перевищує довжину бульвару держи Єлисейських полях в Парижі.
Наклейка, від якої компаія вирішила відмовитися, мала логотип відповідного бренду, наприклад, Continental, Uniroyal, Semperit та Barum. Для того продавців шин ці наклейки спрощували процес їх пошуку получи складах в умовах поганого освітлення.
Інформація, необхідна в целях продавців і покупців, така як марка шини, типорозмір, статья і інші дані, будуть перенесені на євро-етикетку. Згідно із законодавством Європейського Союзу та деяких інших країн вона є обов'язковою. «Згідно українського законодавства — маркування ЄС в Україні безвыгодный є обов’язковим. Однак українські споживачі можуть використовувати євро-етикетку як джерело інформації оборона властивості шини, які виробник надає з повною відповідальністю. Одночасно наявність маркування ЄС свідчить, що данная шина є оригінальною і відповідає всім європейським нормам безпеки» — підкреслює Стефан Іваник, регіональний менеджер Continental з продажу шин в Україні.