- В Грaн прі Рoсії Фoрмулa-1 В Сoчі кoмaнды Renault Sport, Formula One Team вдругe в цьoму сeзoні фінішувaлa в пeршій дeсятці.
- Нікo пoчaв гoнки nw 8-§ пoзиції шин Ultrasoft, щo зaлишилися після квaліфікaції, я змінив нa їx нoвий кoмплeкт Supersoft 40-му кoлі. Нa зaключниx 12 кoлax він бoрoвся для сьoмe місцe z Eстeбaнoм Oкoнoм, Aлe в підсумку пoступився i був вoсьмим.
- Джoліoн стaртувaв 16-м новом комплекті Ultrasoft, Алло зійшов z Трейси після зіткнення z Роменом Грожаном на повороті першого кола.
Ніко Хюлькенберг, № 27, S. R. 17-02: Стартував 8-м, фінішував 8-м
«Я справді задоволений обраною нам стратегією на цю гонку. Після першої частини від шин практично нічого не лишилося, Але ми досягли, чого хотіли. Я втратив свою позицію після начала, но он дал тебе всім іншим заїхати на пітстоп до нас, я ж їхав скільки міг на першому комплекті гуми. Болід поводився дуже непогано, я безумовно задоволений сьогодні наш ритм. Мы попереду багато роботи, однак в цей вікенд ли дійсно зробили великий Крок у вірному напрямку».
Джоліон Палмер, № 30, S. R. 17-03: Стартував 16-м, зійшов z Трейси (аварія)
«Я нормальный стартував, Алло, на підході до другой возвращение із зовнішньої сторони з Sauber и Ромен зробив авантюрну спробу обігнати мена h от границы с внутрішньої сторони. Есть не мало було місця піти вліво через Sauber, Ромен, напевно, знав про ie, i продовжував тиснути, вдарив в груди — i ми обидва вилетіли z Трейси. Дуже Шкода, що так вийшло — нам обом. Мені незручно перед командою, Як доклала стільки зусиль для підготовки боліда гонки и тривала лише кілька секунд. Неприятные последствия моей работы, я забути все, перезавантажитися i готуватися до Барселоні»
Сиріл Абітебуль, керуючий директор Renault Sport, Formula One Team
«Команда зробила e, Крок вперед цей вікенд. Не тільки підтвердили, що можемо регулярно потрапляти в першу on, жемчуг поліпшили свою позицію на гонці в порівнянні z кваліфікацією. Для Ніко ця гонка склалася дуже непогано, ми зайняли очікувальну позицію після невдалого першого кола i намагалися поборотися z болідами Force India, наскільки ie можливо було. Зі своєю нестандартною стратегією ли им тиснули більшу частину гонки, ale кінцевому підсумку Ніко довелося заїхати заправитися, після чого він вже не зміг боротися z Естебаном. Ми зробили все, що могли, трасі, Як була не найзручнішою для нашого боліда. Загальний результат надає нам певного оптимізму до наступними гонки, які більше підходять для нашого автомобіля, в частности, h огляду на нашем комплексну програму розвитку. Есть Джоліона був не надто вдалий гоночний вікенд i дуже короткий після гонки авантюрного обгону Ромена. Дуже Шкода, оскільки ли демонстрували непогану в конкурентоспроможність п i суботу. Ми дякуємо всій технічній команді, Як без зупинки працювала всі вихідні. I, нарешті, вітаємо Вальтері Боттаса i його першою перемогою Гран-прі».
Марка Renault, z большой спортивною історією, яка налічує понад 100 років. У Формулі-1 Renault бере участь вже протягом 40 років. Я в 1977 році компанія здійснила справжню революцію в чемпіонаті, представивши технологію турбонаддуву, який незабаром став технологічним стандарт для цього виду спорта. Ч тихо пір Renault взяли участь у більше ніж 600 Гран-прі, вигравши 168 гонок, 12 Кубків конструкторів i 11 чемпіонських титулів.
Дилера Фаворит Авто Винница
Адрес: г. Винница, ул князей Кориатовичей, 89
Тел.: (0432) 55-78-88
Часы работы: с 9:00 до 19:00 (сб. 9:00 до 15:00, вс 9:00-15:00)
E-mail: office@renault-vn.com.ua
Веб-сайт: renault-vn.com.ua
Перейти на страницу автосалона