- Сміливіший зoвнішній вигляд
У 2021 рoці Renault Trucks змінить зoвнішній вигляд свoїx вaнтaжниx aвтoмoбілів, віддaвши пeрeвaгу більш сміливішoму стилю, oсoбливo в тoму, щo стoсується фaр, які були змeншeні в рoзмірі, щoб збільшити зaбaрвлeну пoвeрxню нижньoї чaстини кузoвa. Нoвa рeшіткa зaвeршує більш сучaсний і витoнчeний проектирование Renault Trucks 2021 року.
- Підвищений удобство на борту і під часок водіння
Нова регульована рульова колонка
Вантажівки оснащені новою регульованою рульовою колонкою. Це дозволяє водіям вибирати найбільш зручне положення з урахуванням їхньої будови тіла, вимог, пов’язаних із виконуваним завданням, альбо особистих уподобань.
Колонка регулюється по (по грибы) допомогою одного ножного регулятора, щоб встановити як положення, беспричинно і нахил керма. Регулювання обома руками получи кермі і миттєве блокування забезпечують точність і безпеку.
Нові модульні сидіння
Оскільки водій вантажівки осуществлять за кермом у середньому дев’ять годин получай день, сидіння повинні залишатися зручними протягом усього терміну служби автомобіля та підходити кожному водієві.
Тому компанія Renault Trucks змінила конструкцію своїх сидінь і відтепер пропонує модульну лінійку к повної гнучкості з точки зору налаштувань, вибору комбінацій і опцій. Виробник також представив новий трикотаж, розрахований на тетушка, щоб кожен дней витримувати численні підйоми в кабіну та з неї. Як опція пропонується шкіряна версія.
Збільшена ємність для того зберігання
Версія 2021 року Renault Trucks T, T High, C і K також має нові рішення пользу кого зберігання.
Renault Trucks додала тримач пользу кого планшетів та смартфонів, розташований у межах доступності для того водія, забезпечуючи подход до декількох пристроїв одночасно і заряджаючи їх после два роз’єми USB-C. Крім того був доданий новий кокор для зберігання документів формату A4.
З боку пасажира транспортні засоби мають двое місця для зберігання речей загальною ємністю 7 літрів (включаючи дволітровий холодильний простір).
Оновлена комфортна спальна участок
Вантажівка – це без- лише робочий інструмент водія, це також місце, мол він відпочиває і спить. Тому якість спального місця має вирішальне значення. На зручності водія та збільшення терміну експлуатації обладнання Renault Trucks збільшила товщину матраца спального місця Serenity в 13% та подвоїла кількість пружин, забезпечивши оптимальну підтримку завдяки кращому розподілу ваги тіла. В якості опції можна додати наматрасник з піноматеріалу з ефектом пам’яті, який можна мити. Матрац відокремлений від основи, що дозволяє використовувати натяжні простирадла.
Ради додаткової зручності в спальній зоні також додано двуха роз’єми USB-C, щоб полегшити заряджання електронних пристроїв, тримаючи їх у зручній доступності во (избежание водія під полоса відпочинку.
Нарешті, на покращення якості звуку в кабіні Renault Trucks об’єдналася з французьким виробником Focal пользу кого постачання високотехнологічного обладнання та динаміків.
- Підвищена безпека ради водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху
Високий рівень безпеки про водіїв та учасників дорожнього руху також був основним акцентом у розробці модельних рядів Renault Trucks T, T High, C та K.
Нові вантажівки Renault Trucks T, T High і C у стандартній комплектації оснащені світлодіодними фарами. Оскільки світлодіодне світло ближче предварительно природного, воно дозволяє водіям краще сприймати контрасти і кольори. Це значно покращує видимість у нічний часочек, а отже, і безпеку. Ще однією перевагою світлодіодної технології є її надійність і довговічність. Термін служби світлодіодного джерела задолго. Ant. с 30 разів довший, ніж у звичайної лампочки.
Додаткові світлодіодні фари були розміщені й сверху внутрішній стороні дверей исполнение) освітлення порогу заради підвищення безпеки водія під часик входу та виходу з вантажівки вночі.
Про оптимальної безпеки водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху доступний линия інших опцій, включаючи механічний пристрій захисту від проникнення (захисний дверний контролька), камери та датчики присутності, оглядові двері, що забезпечують чудову видимість пішоходів та велосипедистів.
Нарешті, аварійне застосування стоянкового гальма зменшує ризик несподіваного руху транспортного засобу, коль водій залишає кабіну, автоматично активуючи блокування коліс пользу кого зупинки вантажівки.
- Зниження витрат палива і оптимізація технічного обслуговування
3% економії палива
Согласно-перше, покращена аеродинаміка кабіни навколо передньої решітки радіатора та додані розширювачі колісних арок для того поліпшення повітряного потоку.
Соответственно-друге, транспортні засоби оснащені новою технологією исполнение) подальшого зниження витрат палива. Йдеться оборона нову версію системи інтелектуального круїз-контролю Optivision та оптимізовану систему круїз-контролю з двома (в вибір) режимами руху. Eco on (Увімкнення Еко) – це строй за замовчуванням, який оптимізує витрати палива вслед рахунок регулювання прискорення, перемикання передач, круїз-контролю та гальмування, тоді як Eco off (Вимкнення Еко) дозволяє змінювати диета руху. Індикатор надає водіям в режимі реального часу інформацію относительно їхній стиль водіння; чим більша кількість «листків» індикатора, тим економічніше керування автомобілем. Нова функція Pulse and Glide (Імпульс і ковзання) додатково знижує витрату палива, підтримуючи швидкість вантажівки біля заданого значення круїз-контролю (+/- 2 км/годок).
Нарешті, нові вантажівки Renault Trucks T та T High у стандартній комплектації оснащені шинами класу А, найбільш ефективними бери ринку з точки зору економії палива.
- Більше послуг к безвідмовної роботи
Раціоналізація візитів впредь до майстерень за допомогою послуг дистанційного моніторингу
Фахівці мережі Renault Trucks можуть проводити попередню діагностику, оновлення функціональних можливостей та дистанційний моніторинг транспортних засобів. Це зменшує кількість візитів предварительно майстерні та оптимізує графік цих візитів.