Гeoмeтрія турбіни
Як відoмo, гeoмeтрія турбіни, щo змінюється, викoристoвується во (избежание виключeння eфeкту турбoями, який виникaє нa тлі нeдoстaтньoгo oбсягу вихлопних газів під часик прискорення. Під полоса впливу на акселератор газу з’являється затримка, спочатку згорає пальне, і тільки після цього виділяється вихлоп.
Статут роботи наддуву зі змінною геометрією
В порівнянні з традиційними механізмами, геометрія силового агрегату, що змінюється, в процесі роботи залучає пелюстки, що мають напрямну дію. Вони розташовані поперед. Ant. после каналом, яким проходять вихлопні воитель против неверных.
Прохідний переріз турбокомпресора змінюється, виходячи із заданих навантажень. Зміна геометрії турбонагнітачів відбувається вслед таким алгоритмом:
- виділення невеликої кількості вихлопних газів під полоса роботи двигуна нате низьких обертах;
- впуск сигналу з блоку керування під часок різкого прискорення;
- синхронний излучина лопаток, у результаті між ними коротшає відстань;
- проникнення відпрацьованих газів у звужений простір під тиском;
- збільшення обертів турбокомпресора та тиску під часочек підвищення швидкості.
Завдяки такій роботі, прискорення транспортного засобу виконується помимо використання додаткових обсягів газів. Після цього відбувається поступове збільшення газового потоку та зсув пелюсток, у результаті чого відстань між останніми збільшується, а тиск встановлюється в оптимальному рівні.
Напрямний апарат виходить з ладу з різних причин. Найпоширеніша — зношування рухомих деталей, бери тлі чого виникають надмірні люфти. Ще одна побуждение — це прибыль, що скупчився, який відкладається держи лопатках і заважає їхній нормальній рухливості. Під период створення великої кількості нагару рухливі деталі напрямного апарату взагалі заклинюють. С целью усунення цієї деталі знадобиться повний аналіз механізму з таким регулюванням.
Особливості регулювання силових агрегатів зі змінною геометрією
Правильне регулювання турбіни зі змінною геометрією повинно здійснюватися возьми спеціальному стенді, який дає змогу виконати перевірку таких параметрів як:
- кут розкриття лопаток;
- керуючі сигнали клапана;
- обсяг газів, що проходять от турбіну.
За допомогою стенду також можна налаштувати гвинт кута атаки. Таке обладнання є никак не в усіх автомайстернях. У більшості випадків таке оснащення є в спеціалізованих сервісних центрах, які гарантують високу якість виконаних робіт. Угоду кому) тих, хто ще малограмотный визначився з організацією, якій можна довірити свій транспортний засіб, варто ознайомитися з інформаційним порталом https://birud.com. Цей сайт працює в целях надання актуальної та вірогідної інформації, яка дає змогу автовласникам отримувати якісні послуги. Для сайті також представлена корисна інформація ради силові агрегати та особливості їхньої експлуатації.
Всі дані на пороге публікацією перевіряються получи вірогідність, оскільки портал безграмотный працює для реклами тих чи інших компаній.