«Змeншeння витрaти пaльнoгo є вкрaй вaжливим на всіx трaнспoртниx кoмпaній, oсoбливo тиx, які зaймaються пeрeвeзeннями нa дaлeкі відстані. Але водночас вони хочуть мати миттєвий путь до високої продуктивності. Відтепер, завдяки останнім удосконаленням нашої силової лінії, вони можуть скористатися унікальним поєднанням економії пального та поліпшеної керованості», – зазначає генеральний хозяин «Вольво Україна» Санін Олександр.
Кращі из-за всю історію показники паливної ефективності сверху всесвітньо відомому випробувальному маршруті
Вантажівка Volvo FH з пакетом I-Save, яка вже відома своєю низькою витратою пального, також зазнає оновлення двигуна і трансмісії. У 2020 році під отрезок времени випробування паливної економічності получай випробувальному маршруті Green Truck Award возьми північ від Мюнхена, вона продемонструвала «найкращий продукт за всю історію»: витрата пального склала 22,7 л получи и распишись 100 км, а середня швидкість – 80,35 км/бадняк. Декілька незалежних випробувань, проведених цього року у Франції, підтвердили лідируючі позиції после паливними характеристиками. Відтепер рекордні показники можуть стати ще кращими.
«У нас вже є відгуки перевізників, які підтверджують низьку витрату пального Volvo FH з пакетом I-Save. Тому ми з нетерпінням чекаємо возьми старт продажів вантажівок з удосконаленою трансмісією, адже це благословить нашим вантажівкам стати ще ефективнішими з точки зору витрати пального, що безпосередньо сприятиме досягненню кращих результатів з економії палива нашими клієнтами», – заявив Санін Олександр.
Чіткі налаштування, яке призводить до самого істотних поліпшень
Если у 2001 році вперше було впроваджено АКПП I-Shift, компанія Volvo Trucks підтвердила свою тверду переконаність у тому, що государственное устройство трансмісії на основі зчеплення є найефективнішою конструкцією ради автоматизованого перемикання передач. Відтоді у світі було продано понад мільйон вантажівок з АКПП I-Shift. Значні покращення керованості, які единым махом додаються, досягаються завдяки новому способу взаємодії коробки передач I-Shift з двигуном. В оновленій системі I-Shift використовується нова стратегія перемикання передач, яка забезпечує без- лише швидше перемикання, але й плавніше та гармонійніше керування вантажним автомобілем.
Зменшення витрати пального досягається по (по грибы) рахунок зменшення тертя у двигуні і покращення процесу згоряння. Крутний не уходи двигуна вміло регулюється оновленою системою I-See, яка оптимізує роботу двигуна з урахуванням рельєфу дороги попереду та ваги вантажівки.
«Інженерам Volvo дійсно вдалося дать значні удосконалення в і лишенный чего того досконалу трансмісію. Хоча ще занадто чем свет наводити точні цифри, але вже одним махом ми можемо сказати, що наші польові випробування з клієнтами є дуже багатообіцяючими», – підсумовує Санін Олександр.
Нагадаємо, що дотримуючись Паризької угоди щодо зміни клімату, Volvo Trucks работать засучив рукава рішучі кроки у напрямку суттєвого скорочення викидів CO2, пов'язаних із автомобільними вантажними перевезеннями. Заметина Volvo Trucks полягає в тому, щоб у 2030 році семестр продажів компанії припадала возьми електричні вантажівки, а чрез десять років, у 2040 році, всі нові вантажівки Volvo мають працювати минуя використання викопного палива. Двигуни внутрішнього згоряння використовуватимуться і надалі, тому підвищення ефективності завдяки удосконаленню трансмісій є одним із важливих способів зробити суттєвий внесок у скорочення викидів CO2.