Мaршрут дo Швeйцaрії прoxoдив чeрeз такі міста, як Байройт (Bayreuth) і Ульм (Ulm), і включав тільки дороги загального користування і шосе. Из-за кермом автомобіля, який встановив достижение, перебував уродженець Швейцарії і шанувальник «гіпермайлінга» Фелікс Егольф (Felix Egolf). Термін «гіпермайлінг» виник в США. Це прийоми водіння серійних автомобілів, які дозволяють максимально збільшити ефективність руху і звести перед мінімуму витрати палива.
«У цьому автомобілі є аминь: він компактний, але просторий, у нього приголомшливий, экономно футуристичний дизайн і низький коефіцієнт аеродинамічного опору», — зазначає Фелікс Егольф після прибуття в Шаффхаузен.
І хоча це подорож неважный (=маловажный) варто порівнювати з повсякденними поїздками, воно підтверджує практичність моделі ID.3.
«Завдяки високовольтної батареї, ефективному приводу і можливості швидкої підзарядки навіть далекі поїздки отнюдь не створять проблем», — зазначає Рейнхард дескать Фріс (Reinhard de Vries), керуючий хозяин Volkswagen Sachsen, відповідальний вслед технологією і логістику. — Крім того, це переконливе послання во (избежание колективу з Цвіккау і всієї команди ID.»